Game Design & UX

Praca game designera to nieustanna przygoda, a każda tworzona gra to planeta do odkrycia. A do tego potrzebny jest „statek kosmiczny”, czyli wiedza, którą wykorzystuje się w codziennej pracy.

 

Kiedy i gdzie:

23 i 24 listopada, Krakowski Park Technologiczny (ul. Podole 60, Kraków)

 
Dla kogo:

game designer, narrative designer, gameplay designer, ux designer

 

Koszt:

1050 PLN netto

 

Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!

 

 

 

 

 

Zapisz się

Program

Ktoś mądry powiedział, że praca game designera to nieustanna przygoda, a każda tworzona gra to planeta do odkrycia. A do tego potrzebny jest „statek kosmiczny”, czyli wiedza, którą wykorzystuje się w codziennej pracy. Jeśli więc zajmujesz się wymyślaniem mechanik i potrzebujesz odpowiedniej „maszyny” – to zachęcamy do zdobycia nowych doświadczeń na warsztatach z Game Designu & UX.

 

Dwudniowe szkolenie poprowadzi Marta Fijak, dyrektorka kreatywna w Anshar Studios, a także wykładowczyni w Warszawskiej Szkole Filmowej. W jej portfolio znalazł się m.in. Frostpunk, strategia od 11 bit studios, w którym odpowiadała za całościowy design projektu. Jej główny obszar zainteresowań koncentruje się na retoryce mechanik oraz decyzyjności gracza.

 

W czasie szkolenia porozmawiamy m.in. o tym jak:

 

  • stosować teorię projektowania do praktycznych problemów tworzenia gier, takich jak balansowanie mechanik
  • tworzyć wciągające i immersyjne narracje w grach, przykładowo używając technik proceduralnego opowiadania historii
  • projektować gry dla różnych platform i odbiorców; w jaki sposób optymalizować doświadczenie użytkownika dla każdej z nich
  • skutecznie współpracować z innymi twórcami gier, takimi jak programiści, artyści, dźwiękowcy i testerzy, i jak jasno komunikować wizję i cele projektu gry

Mentorka

Marta Fijak

Biolog eksperymentalny i informatyk z wykształcenia, projektant gier z miłości. Uparcie próbuje symulować, prototypować i projektować wszystko – co wywołuje jakieś emocje. Od prawie dziewięciu lat „robi” gry zawodowo, z każdej możliwej strony. Była programistą, analitykiem danych, projektantem questów i poziomów, głównym projektantem, a także dyrektorem kreatywnym. Tworzyła gry każdego rozmiaru, od małych indie tytułów, przez f2p dla milionów graczy, a kończąc na grach premium. Obecnie Lead Game Designerka w Little Red Dog Games oraz wykładowczyni w Warszawskiej Szkole Filmowej. Poza pracą zajmuje się teorią designu (wykładając i publikując na ten temat) i edukacją kolejnych pokoleń game designerów. Była między innymi wykładowcą Game Dev School i kuratorem IndieCade. Jedna ze 100 osób, które zmieniają oblicze branży gier według prestiżowego rankingu GamesIndustry.biz.

Zapisz się na warsztaty

Godzina
Tytuł
Opis
Mentor
Od:09.00Do:16.00
  • Krakowski Park Technologiczny

Game Design & UX

23-24.11.2023

  • #DigitaDragonsWorkshops
  • #Game Design
  • #UX

Jeśli zajmujesz się wymyślaniem mechanik i potrzebujesz odpowiedniej „maszyny” – to zachęcamy do zdobycia nowych doświadczeń na warsztatach z Game Designu & UX.

Pamiętaj! Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!