Sound Design – SFX

Jeśli chcesz doskonalić swoje umiejętności w zakresie pracy z dźwiękiem w grach, serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach z Sound Designu – SFX. W czasie tego spotkania odkryjesz tajniki mixowania dźwięku, tak, by nawet największy audiofil docenił twoją produkcję. Dowiesz się, co warto zrobić, by gracze słyszeli w twojej grze – a w konsekwencji także o twojej grze – samo dobro!

 

Dla kogo:

sound designer, technical audio designer, dźwiękowiec 

 

Koszt:

1050 PLN netto

 

Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz się

O warsztatach

Dźwięk wpływa na nasze emocje – to truizm, ale taki, który warto powiedzieć sobie na głos i pamiętać o nim, pracując nad grami. Zarówno w codziennym życiu, jak i w grach odgłos tłuczonego szkła może wzbudzić niepokój, a szum drzew potrafi uspokoić nawet najbardziej zszargane nerwy. Synergia pomiędzy poszczególnymi wartstwami ścieżki dźwiękowej i to, jak spajają się one z muzyką, w dużej mierze wpływ na finalny odbiór gry. A sound designerzy podkreślają, że gracze to szczególnie zaangażowana, skłonna do szczerego feedbacku i wyczulona na punkcie detali grupa odbiorców.

 

O czym porozmawiamy:

  • o procesie decyzyjnym i wyznaczaniu stylu udźwiękowienia gry

  • o usprawnianiu procesu kreowania i implementowania dźwięków od sesji nagraniowych i pracy w DAW, przez konwencje nazewnictwa, podejście modularne, współprace międzywydziałowe, aż po middleware i silnik gry

  • o możliwych ścieżkach rozwoju i specjalizacjach na które otwiera się nasz branża

  • jak zabłysnąć na tle konkurencji za pomocą demo reela (i nie tylko!)

Harmonogram

  1. Game audio w 2023 r.
    1. Rola dźwięku i jego miejsce w procesie tworzenia gier
    2. Obecne trendy estetyczne
    3. Nowinki techniczne
  2. Warsztat Sound Designera: Software
    1. DAW i dlaczego właśnie Reaper?
    2. Wwise deep dive (HDR, Audio Objects, SSOT vs EBP i więcej)
    3. Wybrane VST pod lupą
    4. Blueprinty UE5 dla dźwiękowców 
  3. Warsztat Sound Designera: Hardware
    1. Niecodzienne mikrofony
    2. Kreatywne techniki nagraniowe
  4. Rynek pracy
    1. Porozmawiajmy o zarobkach
    2. Specjalizacje, czyli nie trzeba znać się na wszystkim (aczkolwiek warto)
    3. Przegląd CV & Reeli uczestników kursu - feedback session

 

Mentor

Michał Korniewicz

sound designer, kompozytor, audio director. W gamedevie działa od 2016 roku. Pracował przy takich tytułach jak Evil West (Flying Wild Hog), Dying Light (Techland), Gamedec (Anshar Studios) oraz Last Oasis (Donkey Crew). Poza światem gier dokłada swoją cegiełkę do udźwiękowienia “Chłopów”, nowego filmu twórców “Twojego Vincenta”. Obecnie Senior Sound Designer w Flying Wild Hog, prywatnie entuzjasta wspinaczki sportowej.

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz się na warsztaty

Godzina
Tytuł
Opis
Mentor
Od:09.00Do:16.00
  • Krakowski Park Technologiczny

Sound Design – SFX

12-13.10.2023

  • #DigitaDragonsWorkshops
  • #Sound Design – SFX

Odkryj tajniki mixowania dźwięku, tak, by nawet największy audiofil docenił twoją produkcję. Dowiesz się, co warto zrobić, by gracze słyszeli w twojej grze – a w konsekwencji także o twojej grze – samo dobro!

 

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Pamiętaj! Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!