User Acquisition w grach mobilnych – tips & tricks

W czasie szkolenia zaprezentowane zostaną sposoby na planowanie kampanii reklamowych dla gier mobilnych. Łukasz Kwiecień, weteran branży, przedstawi warte uwagi kanały i narzędzia marketingowe, korzystając z doświadczeń swojej codziennej pracy.

 

Kiedy i gdzie:

23 i 24 listopada, Krakowski Park Technologiczny (ul. Podole 60, Kraków)

 

Dla kogo:

community manager, community specialist, marketing specialist, copywriter, social media specialist, economy designer

 

Koszt:

1050 PLN netto

 

Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!

Zapisz się

Program

Współczesne gry mobilne przyciągają rzeszę graczy. W końcu telefony w kieszeniach mają praktycznie wszyscy, a czas z nimi spędzają również mniej zainteresowani graniem użytkownicy, których potrzeby w tym zakresie są różne - od zabicia czasu do pełnowymiarowego zaangażowania. Ze względu na mnogość konkurencji, a także na bardzo duże zróżnicowanie preferencji odbiorców, nie jest jednak łatwo zdobyć nowych graczy. Dlatego jeśli zajmujesz się marketingiem gier i chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób skutecznie pozyskiwać użytkowników, to warsztaty User Acquisition są przeznaczone właśnie dla ciebie.

 

W czasie szkolenia poznasz sposoby na planowanie kampanii reklamowych dla gier mobilnych. Łukasz Kwiecień, weteran branży, korzystając z doświadczeń swojej codziennej pracy, przedstawi warte uwagi kanały i narzędzia marketingowe. Porozmawiamy m.in. o:

 

  • celach i targetach kampanii UA
  • analizie zaangażowania graczy
  • planowaniu budżetu

 

Zagadnienia:

 

  • jaką mamy grę i czego w związku z tym oczekiwać – dane, benchmarki i podejście do UA vs. zasięg organiczny
  • kreacje reklamowe – trendy, algorytmy, testowanie i iteracje
  • SRN – social i search – jakie działania mają sens dla danej gry, a na co nie warto wydawać budżetu
  • DSP i sieci reklamowe – jak to ugryźć i na co zwracać uwagę
  • mierz to, co ma sens - jak nie zgubić się w gąszczu KPI

Mentor

Łukasz Kwiecień

Zawodowo zajmuje się User Acquisition dla gier mobilnych od 2014 roku. Jego bogate portfolio rozciąga się od gier kasynowych przez mid-core i hypercasual po RPG. Pozyskiwał użytkowników na całym świecie i za pośrednictwem różnorodnych źródeł oraz odpowiadał za strategię UA dla wielu firm.

 

LinkedIn

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz się na szkolenie

Godzina
Tytuł
Opis
Mentor
Od:09.00Do:16.00
  • Krakowski Park Technologiczny

User Acquisition w grach mobilnych – tips & tricks

23-24.11.2023

  • #Digital Dragons Workshops
  • #User Acqusition
  • #Mobile Games

Jeśli zajmujesz się marketingiem gier i chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób skutecznie pozyskać użytkowników do swojej gry, to warsztaty z User Acquisition są przeznaczone właśnie dla ciebie.

 

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Pamiętaj! Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!